بعد از رسیدن به جواب این سوال که کفشور چیست، انواع کفشور ها را به شما معرفی میکنیم. کفشورها انواع مختلفی دارند، کفشور های ساده دایره ای و مربعی با ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی متر متداول ترین کفشور موجود در بازار است. کفشور خطی و سرامیک خور دو نوع دیگر هستند.

floor drain

کفشور خطی چیست؟

برای تخلیه حجم زیاد آب، کف شور های معمولی جوابگو نیستند. کفشور های خطی به دلیل بزرگتر بودن، حجم آب بیشتری را تخلیه میکند. کفشور خطی بیشتر در پارکینگ، استخر، حمام های لوکس و مکان های عمومی استفاده میشود.

کفشور ریلی

کفشور سرامیک خور

کفشور های سرامیک خور همان کفشور های ساده یا خطی هستند با این تفاوت که وسط آنها سرامیک قرار میگیرد و دور تا دورکفشور برای تخلیه آب به کار گرفته میشود. با این کار کفشور با سرامیک اطراف خود هم شکل می شود حالت مخفی دارد.

مزیت کفشور ها

در کفشورهای جدید یک سوپاپ در آنها تعبیه شده که مزیت بسیار مهمی نسبت به کفشور های قدیمی ایجاد کرده است. این سوپاپ همیشه بسته است و فقط زمانی که وزن آب برای تخلیه شدن روی آن قرار میگیرد باز میشود.

این ویژگی مهم در کفشورهای سوپاپ دار باعث میشود که بوی نامطبوع فاضلاب به هیچ عنوان راهی به بیرون پیدا نکند و مزیت دیگر اینکه راه اصلی ورود حشرات به منزل شما همیشه بن بست است.

کفشور

آیا قصد خرید کف شور دارید؟

اگر قصد خرید و سفارش دارید و یا اگر سوالی باقی مانده دارید در زیر همین پست فرم تماس را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

۱ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست

فروش کفشور,کفشور خطی_استیل_سرامیک خور,فروش رادیاتور دیواری_رادیاتورپنلی,فروش حوله خشک کن_شوفاژ دیواری_پکیج_شوفاژ ,خرید حوله خشک کن,حوله خشک کن آلومینیومی_استیل,فروش سینک,هود,گاز,فر رد کردن